Opis usług
Jak przebiega naprawa?
W razie braku możliwości przesłania paczki do nas oferujemy Państwu opcję odebrania urządzenia na nasz koszt.
Jaki jest czas oraz koszt wyceny w naszym serwisie?
W przypadku elektroniki i silników:
- Expres 1 dzień roboczy - 450 zł netto.
- Standard 7 dni roboczych – bezpłatnie;
W jaki sposób wysyłamy faktury? Jakie informacje wysyłamy po otrzymaniu sprzętu do naprawy?
Powiadomienia, które wysyłamy po złożeniu oferty:
- po otrzymaniu przez nas sprzętu otrzymują Państwo e-mail z potwierdzeniem i wybraną metodą diagnostyki oraz danymi kontaktowymi w razie problemów;
- po diagnozie wysyłamy e-mail z ofertą na naprawę bądź informacją o braku możliwości naprawy urządzenia;
- w przypadku braku usterki urządzenia również wysyłamy wiadomość;
- jeśli dokonano naprawy dostają Państwo e-mail o wysyłce urządzenia oraz informację gwarancyjną;
Formy wysyłania faktur:
- wszystkie faktury wysyłane są osobno pocztą, nie dołączamy ich do paczek;
- jeżeli chcą Państwo otrzymywać faktury drogą elektroniczną prosimy o podpisanie i wysłanie do nas dokumentu dostępnego pod linkiem: http://www.rgbelektronika.pl/sites/default/files/akceptacja_faktura_elektroniczna.pdf - podpisany dokument należy przesłać na nasz adres, który znajdą Państwo w dokumencie, lub zeskanować i wysłać e-mailem na adres: biuro@rgbelektronika.pl.
Jak dbamy o jakość wysyłanego sprzętu?
Dzięki wieloletniej współpracy z firmą UPS, wypracowaliśmy innowacyjne sposoby zabezpieczania urządzeń w transporcie.
Stosujemy trzy rodzaje pakowania wysyłanych urządzeń:
Stosujemy trzy rodzaje pakowania wysyłanych urządzeń:
- DREWNIANA SKRZYNIA - zaprojektowana z myślą o serwosilnikach zapewnia maksimum bezpieczeństwa. Dzięki zamocowaniu nasze produkty docierają do klientów w nienaruszonym stanie.
- INSTAPAK - specjalnie dobrany poliuretanowy wypełniacz dostosowuję się do kształtu urządzenia zapewniając maksymalną ochronę.
- DEDYKOWANA PALETA - urządzenia o niestandardowych wymiarach i wadze transportowane są na dedykowanych paletach, pozwalających na bezpieczną wysyłkę urządzeń wielkogabarytowych.
Czy jesteśmy do dyspozycji poza godzinami pracy?
Oczywiście! Mamy dla Państwa innowacyjną usługę - Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji przez cały tydzień 24 godziny na dobę, wszelkie niezbędne informacje znajdą Państwo na: https://www.rgbautomatyka.pl/pl/serwis-24-7/
Jaką gwarancję Państwo otrzymują?
Wszystkie naprawiane oraz sprzedawane u nas urządzenia objęte są 24 miesięczną gwarancją!
Jeżeli urządzenie uległo awarii prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta lub bezpośrednio wysłanie sprzętu wraz z dołączonym formularzem gwarancyjnym opisanym w punkcie 3.
Prosimy również o zapoznanie się z poszczególnymi regulaminami:
- Regulamin świadczenia usług serwisowych http://www.rgbelektronika.pl/sites/default/files/zlecenie_diagnozy.pdf
- Ogólne warunki sprzedaży http://www.rgbelektronika.pl/sites/default/files/ogolne_warunki_sprzedazy.pdf